15 mei

play on your strengths- do all you can to address your weaknesses.


nog steeds op PICC


links van mijn bed 
hangt een klok.
als herinnering aan de tijd
die verstrijkt
en nooit meer terug komt



rechts achter zit de wisselend een andere verpleegster
variërend van 4-11 jaar ervaring 
ik hou ze moeilijk uit elkaar
donker haar- rode stip - mondkapje
zie soms de donkere ogen even contact zoeken
en dan kijk ik naar de gouden sieraden om de nek en in de oren.
De dames uit Kerla houden me in de gaten.

Hoog op de muur is de richting naar Mekka aangegeven.
De oproep to gebed klinkt door de gangen
op de gezette tijden, in de verte hoor ik ook de moskee
aan de overkant van de straat.

Het lijkt er op de dat ik kan verhuizen, er is plaats op zaal. Ik vraag om dezelfde kamer: eind van de van en ramen.

Ik bel de logistiek manager van de hippische bond. Hij komt met een doos chocolade. We houden elkaars hand extra vast . Hij is emotioneel en ik nog meer. Een man die ik nog maar heel kort ken, maanden, maar die zo bezorgd is om mij.


de geplande reis had al een behoorlijke reistijd tel daarbij;

1. opstijgen vanuit AMS en dan terug keren omdat de wielen niet inklappen

2. de vlucht wordt gecanceld en doorgeschoven

3. een vervolg vlucht later op de dag via Dubai

4. wachten op Schiphol en dan maar douchen en shoppen

5. landen en Dubai maar vervolg vlucht gecanceld

6. uiteindelijk zien we elkaar om 18 uur lokale tijd. 

7. twee dagen onderweg

Comments

Popular Posts