prinses op de erwt.

play on your strengths- do all you can to address your weaknesses.




Ik dacht aan de blokken onder het bed van het groene kruis toen mijn moeder ziek in de voorkamer lag.
Ik vraag Silvio. Hij heeft meestal creatieve ideeën. Zelf kwam ik niet verder dan onder alle steunpunten een betonblokje.
Het is simpel. Gewoon een extra matras.
Diana meet het op en meet het na. Senioren hoogte van bed met twee matrassen is 68 centimeter
Dan kan ik mijn benen uit bed zwaaien met de bekende truc. Voila!
Dan onder het matras bij de hoofdsteun een kussen uit de tuinmeubelcollectie. Plus de nieuw aangeschafte en door Diana bij Ikea gehaald kussens.
Het was de eerste nacht even wennen want wiebelig maar daarna gaat het goed.
slapen op de rug in een soort van half zittende houding zodat ik niet ga hoesten en proesten.
Ik zie de mooie illustratie van het sprookje van Anderssen voor me waar geen prinses ligt maar een oude man met zijn handen gevouwen op de buik.

Comments

Popular Posts