weekend perikelen

play on your strengths- do all you can to address your weaknesses


Wandeling 

 het blijft vreemd dat weekend op vrijdag en zaterdag. Niet als je er zelf vol in zit: het gewone weekritme van het land.

Maar als je er niet 'in' zit dan voelt het vreemd.

Je richt je dan meer op het buitenland. Ik luister radio in Nederland en die blijven maar voorbereiden op het weekend en wat men wil doen. Grote sportevenementen zijn in het weekeinde. 

Als de dagen zich aaneenrijgen, uren naadloos in elkaar doorlopen en het leven zicht grotendeels in huis afspeelt, ja dan is saai.

ik probeer ook afstand te houden tot werk. Nou is dat een ruim begrip op zich zelf al maar met mijn werkveld en met mijn portfolio is het op papier een makkie. In de zomer is er hier in Riyadh niet zo veel te doen. Toch trekt de sportwereld. Ik lees wat over mensen waar ik mee gewerkt heb. sporters dus. 

Hoe gaat FCMM het doen nu Ronald Lubbers langer uit de roulatie is. Het vergaat het Joop Tervoort in de zomer als zijn zicht bijna compleet verdwijnt en zijn pupillen in de zomersport die atletiek heet wekelijks aan de bak moeten. Die gekke Marloes Oldenburger die 'gewoon' weer op het EK roeien staat na haar gebroken nekwervel vorige zomer. Hoe doen de KSA atleten het op trainingskamp in Duitsland zonder Uwe? 

En dan is er nog formule 1- Giro- WK ijshockey en de nationale playoffs basketball, hockey en voetbal.

ik moet kiezen van mezelf. Ik kies voor afstand en maak me niet druk. Dat laat ik aan Charles over die Anouk en KJT in Goetzis begeleid op kogel en ver. Wel benieuwd hoe de pupil van Steve het doet op de tienkamp.....

Comments

Popular Posts