FC naar benee


Zondag


Op verzoek pas om 06.00 am de EMG. Anders had ze weer om vier uur aan mijn bed gestaan.

Nu even tijd om rustig het gewone ritme op te pakken:

  • Nieuws checken 
  • Naar toilet
  • Scheren
  • Douchen
  • Schoon ondergoed aan


Het ontbijt ziet er nog steeds niet super aantrekkelijk uit maar is goed te hachelen.


Bezoek om 830 van JJ en Andres. Andres heeft gelijk een routine check ingepland om negen uur in het ziekenhuis. JJ is weer terug uit Alulla en heeft zo als altijd veel te vertellen over de voortgang van dit enorme project.


Dokter Hamad  komt ook nog even langs. Voel je je goed? Ben je er klaar voor? Moo! Als de enzym waarden goed blijven dan gaat het gewoon door op woensdagavond.


Plannen komst Diana moet nu toch wel even geconcretiseerd worden. Dus operatie is 0 daarna 2 dagen IC, 2 dagen bewaking en dan een dag of 3-5 op zaal. Dan naar huis. 

Ik las ondertussen dat ik 2 weken moet slapen op mijn rug. Niet tillen, geen dingen met het schouder-arm gebied doen eigenlijk. Ook niet teveel bukken en ook niet stofzuigen ofzo.

Dus ik zoek huishoudelijke hulp hahahaha. 

 

Slechte weekend voor het voetbal in Noord-Nederland: Cambuur verliest kansloos, FCMM ook en de FC degradeert. 



Emmen lange tijd een belangrijk punt aan het eind lege handen. App van professor Welling die het van de sofa heeft bekeken denkend aan “de good old days” dat we samen naar de Meerdijk reden om te trainen/testen/wedstrijden bekijken. 


ik maak een schetsje.

ik lees een stukje.

ik doe een dutje



maak toch weer plannen. De plannen die we samen bedachten op de Mannewiek kunnen de prullenbak in. 

Overleg met Diana.

Die gelukkig op een mooie plek op de Cobana zit.



Ik ga met een gerust hart (sic!) slapen.




Comments

Popular Posts