18 mei


play on your strengths- do all you can to address your weaknesses.



Donderdag 18 mei.

Het mag dan wel ascencion day  zijn ik had meer een idee van kiss the sky and say goodbye. Nog nooit zo’n slome dag meegemaakt. 

Was na een nacht doorhalen zonder al teveel slaap. Dus al heel vroeg een soort van wakker. Niet klaarwakker. Maar je slaapwandelt nog niet niet. Ik ga me scheren. Wat een belevenis. Nog nooit zo lang mijn gezicht Inn de speiegel gezien. Langzamerhand verdwijnt de baard van een week.. Ik moet denken aan de reclame van een zeem merk : jaar na jaar n jaar. 

Terug naar bed. Val direct in slaap. Mis het bezoek van Andres want ik slaap. 


Het hoort er allemaal bij Onderdeel van het herstel proces.


 


Afleiding zoeken, gedachtenstromen indammen, plannetjes voor nu. Het is vermoeiend. Bewiust kijk ik geen tv. Trouwnes AZ zenden ze toch niet uit. Had graag even het laid back English van Pascal Jansen gehoord. Van een verlegen en wat rustige ciosser nu een grote trainer. Mooie ontwikkeling. 


Deze keer wel een slaappil. Ik moet uitrusten. Een lange nacht zonder echte onderbrekingen. Het lukt. Vrijdag ochtend 7 uur weer wakker. 


Comments

Popular Posts