gemist

ook dit jaar weer gemist!
waar iedereen in de bollenstreek al maanden uitkijkt naar het corso is het mij iedere keer weer ontgaan. dus ook de 61e editie.
toen ik op kamers woonde gingen mijn respectievelijke hospita's: mevrouw Veenstra en mevrouw Vos, zeker even kijken.
later merkte ik wel als ik al vroeg naar de markt ging dat de stad in rep en roer was maar zelf moest ik na de inkopen snel naar een atletiekwedstrijd.
tijdens de periode in Lisse was het het thema groter want er moet immers ook gestoken worden.
maar ook toen veelal een wedstrijd op de dag zelf waardoor je soms moest omrijden maar echt kijken zat er niet in.
het is nu een voornemen geworden:
als ik in Nederland ben volgend jaar dan ga ik naar 'De Corso' kijken.
afgesproken.

uit het Haarlems Dagblad:

De 61e editie van het Bloemencorso van de Bollenstreek is een enorm succes. Veel mensen waren zaterdag langs de 40 kilometer lange route vanuit Noordwijk naar Haarlem op de been om naar de praalwagens te kijken. Dat maakte een woordvoerder bekend.

,,Het is gigantisch druk. Het is schitterend weer en ook buiten de dorpen zijn veel mensen te vinden. Het verkeer in de streken staat ook helemaal vast’’, aldus de zegsman. Hij spreekt al over een geslaagde dag en een succesvolle aflevering.

Comments

Popular Posts