krantje

ik lees: ...... 67 procent van de Nederlanders wil meer vrije tijd en minder werken. Ruim 60 procent wil minder file.....
GL denkt:
Nederlanders werken hard zijn flexibel en kennen mobiliteit als geen ander, staan dus veel in de file. Omdat ze hard werken willen ze meer vrije tijd en om te recreeren zijn ze flexibel en mobiel dus staan ze veel in de file (naar het strand).
Het verschil zit 'm denk ik in die zeven procent.

Ik lees:
Guus Hiddink heeft zijn nieuwe contract bij de Russische voetbalbond tot en met het WK van 2010 nog steeds niet met een handtekening bekrachtigd. Dat zit de voormalige bondscoach van Oranje niet helemaal lekker.

"Ik weet niet wat het probleem is. Maar ik heb wel een mondelinge overeenkomst. Voor mij is dat evenveel waard als een ondertekende verbintenis


GL denkt:
Zou het Russisch van Guus goed genoeg zijn om een kruisje te mogen zetten?

ik lees:
Russia ended a 15-year gold medal drought, rallying to dethrone Canada 5-4 in overtime in the final of the World Championships

GL denkt:
gisteren twee keer een droog onderhemd aangetrokken. de mussen waren stil. het stuur in de auto te heet om aan te pakken. weer 40+. Raar, geen 1x aan DE finale gedacht.

ik lees:
arnoud koot master kampioen werp vijfkamp 35+.
GL denkt:
kijk doorzettingsvermogen wordt beloond

Comments

Popular Posts