sms

via mijn Q-tel abonnement ben ik verzekerd van allerlei aanbiedingen. maar ook service die ze verkopen aan derden. regelmatig krijg ik een sms met aanbiedingen bij een hotelketen, een beachparty bij een ander hotel maar ook ontvang ik een sms als ik water en licht betaald heb. van Q tel zelf iedere maand de rekening en ook als ik weer voldaan heb.
gisteren kwam er een berichtje of ik zin had om Smi Al Haj te verwelkomen op het vliegveld van Doha. Wie? Al Haj is dat niet die zeiler? maar de wedstrijden zijn nog bezig bedacht ik toen. later vroeg Diana of ik het smsj ook had gekregen over die Al Haj ik bevestigde het maar moest het antwoord schuldig blijven op de vraag wie het was.
vandaag staat het gelukkig in de krant ;)
En ik besef weer eens hoe selectief ook ik het nieuws lees!



Al Jazeera cameraman Sami Al Haj, who was detained at Guantanamo prison for more than six years and was released recently, will be accorded a hero’s welcome by colleagues and friends as he returns to Doha today. Sami was in Sudan, his home country, where he was undergoing treatment.

Sami will arrive in Doha from Khartoum aboard a private jet. The Al Jazeera Channel has planned mass celebrations, first at the airport at 6pm, and then at the Al Jazeera Channel headquarters at 8pm.

Sami will be received at the airport by senior Al Jazeera officials led by Sheikh Hamad bin Thamer Al Thani, Chairman of the Board of Directors. The reception will be followed by a public function at the airport park at 6pm where Sami will address the crowd gathered to greet him. His motorcade will then travel down the Corniche to the Al Jazeera headquarters.

Comments

Popular Posts