nieuw



foto:Lubos/fotograaf Achmed

bovenste rij: salman - odai - motaz - abdellah
onderste rij: lubos - moath - saif - gerard


Een nieuw ploegje onder mijn hoede dit jaar. Als senior coach ME/Jumps heb ik dit jaar de beschikking over een assistent in de persoon van Lubos Benko. (uit Slovakije geboren 1974: 14/2 191cm 78kg, uitkomend voor AO Slávia UK Bratislava PB outdoor 2.25 en indor 2.21-beide in 2002 gesprongen)

Gebleven is Salman.
Salman Ahmed Al-Mannai zeventien jaar geboren en getogen in Qatar (3/8/1990 dus: 17 jaar + 49 dagen oud) PERSONAL BESTS:
HJ 2.08 9e bij de IAAF WYC Ostrava 2007 / LJ 6.59m / HSS 14.25m /400mH 56.09sec. / octa 5189 NR.

Dan twee jongens die ik deels in het eerste jaar dat ik training gaf heb begeleid maar daarna bij andere disciplines waren ondergebracht: Saif (Qatar) en Moath (Jordan).
En drie nieuwe jongens die voor het tweede jaar in Aspire zijn: Odai (Jordan), Abdellah (Somalia)en Mothaz (Qatar).

Salman, Moath, Odai en Saif zijn de jongens voor de meerkamp en Abdellah en Motaz voor het springen.

De eerste week trainen in de Ramadan zit er op en op deze foto hebben we net een lekkere combinatie training met loopjes in het zand op het gras (en op schoenen en daarna blote voeten) achter de kiezen.

Comments

Popular Posts