voorbereiden op nieuw seizoen



vorig jaar was het voor mijn gevoel koeler rond deze tijd van het jaar.
gisteren was het overdag echt puffen en ook 's avonds laat toen ik tegen middernacht (na een soort van werkoverleg: ik probeer me te verdiepen in voetbalspecifieke loopvormen, ja echt waar) was het nog 35 graden.
als voorbereiding op de afkoeling heb ik de tuinset opnieuw in de olie gezet en nieuwe kussentjes gekocht.
ja dat is wat anders dan dit bericht in het Haarlems Dagblad

haarlem - Terwijl het dinsdag een haast zomerse dag was, werd bekend gemaakt dat de gemeente Haarlem de Award voor het beste Gladheidsbestrijdingsplan heeft gewonnen.

Dat lijkt vreemder dan het is, want ruim voor het winterseizoen aanbreekt worden gemeenten voorgelicht over de nieuwste technieken en inzichten op het gebied van strooien en eventueel sneeuwschuiven

Comments

Popular Posts