en het getal is...



een populaire aanbiedingsvorm binnen mijn trainingen is: het getal.
het getal is? als het geraden is door de atleten dan heb ik daar dus diverse trainingsvormen met het getal in verwerkt. bijvoorbeeld het getal is vijf. Dan vijf keer iedere oefening of vijf oefeningen of groepjes van vijf enz. vandaag gedaan (zonder raden) met het getal 3x8x60 voor me zelf.
dus de oefeningen zo kiezen dat je 3 series keer acht herhalingen met 60 kilo kan doen. Het is me nog steeds een raadsel waarom me dat soms makkelijk afgaat met bankdrukken en de andere keer ik met moeite de tweede serie haal en de derde wel kan vergeten na vijf keer het oud ijzer omhoog geduwd te hebben. Ook raar dat je van deze set kniebuigen met bovenbeen horiontaal of bankje raken met je bil, zo'n pijn in je kont krijgt.
het optrekken wil nog niet zo lukken dus ook na wat husselen met de cijfers zoals 6 series x 3 hh x 80 kg was het na vier series wel op :(

Comments

Popular Posts