hits

Normaal ligt het aantal bezoekers, inclusief de vijf volgers, op tussen de 20 en 30. als alleen de die hards mijn stukjes lezen is het rond de 15. Goed te zien op het grafiekje allemaal.
Gisterochtend las ik op Facebook het bericht dat Rien Stout was overleden. Dat was een schok. De dag er voor immers had Eric Roeske nog de informatie van de artsen doorgegeven dat er nog 1-2 maanden te gaan waren. Dat was een schok voor Rien die na het vreselijke nieuws van vrijdag dat zijn buik vol uitzaaingen zat dacht nog wel een jaartje door te kunnen met zijn Truus.
En dan lees je dit:
Rien Stout overleden. Zojuist ben ik gebeld door Roy Stout, een zoon van Truus en Rien Stout. Gisteravond is Rien Stout overleden.
Woorden schieten tekort. De Atletiekunie zal zo aanstonds een berichtje schrijven op haar site.

Ik liep gisteren van en naar de training te denken aan Rien. Had nog een mailtje gestuurd. Bedacht toen dat ik wat op papier moest gaan zetten.

Dat werd dus 's morgens vroeg op de 29e.Het verhaal schreef zich zelf en ik stuurde het naar Eric. Die antwoorde direct terug maar had ook geen gelijk een tweet geplaatst. Toen ik zelf een tweet plaatste waren er al retweets en ook verschenen er links op FB en ook op het prikbord van De Spartaan. Het concept bevatte fouten en die heb ik er in de loop van de dag zoveel mogelijk uitgehaald. In de haast, de emotie over veel foutjes heen gelezen. De teller bleef oplopen. Drie mensen plaatsten een reactie en er waren nog meer reacties opdiverse links op FB.

338 mensen bekeken mijn stukje. Dat had ik niet verwacht. De impact van twitter en facebook.

Bedankt voor de vele reacties.

Comments

Popular Posts