al weer een week(end)

Dear All,
On behalf of the Director General , we are happy to invite all the staff of ASPIRE to an " Iftar " on Thursday the 20th of October around 5 .05 p.m (sunset). The Iftar will be held opposing the cafeteria (outside the tent).
May this Ramadan bring you the blessings of Allah and the many treasured moments of happiness.
Ramadan Mubarak.
Aldus de uitnodiging in mijn postvakje. Ik denk dat ik ga. Heb ik wel verdiend deze week. Een week vol (on)gewone belevenissen:
ruim twee uur wachten op bezorging die ook al verlaat was, drie dagen wachten op een formulier, vier dagen wachten op een cheque (omdat er een handtekeningzetter ontbrak), een uur in de rij om dan te horen te krijgen dat het loket sluit!, een uur overleg om er achter te komen dat het definitieve besluit wanneer we op trainingsstage gaan afhangt van het einde van de ramadan en dat is nu nog niet bekend en pas dan gaan de 2 maanden plus 10 dagen in voor de volgende vakantie en daar hangt de datum vanaf.
Ik ben over de helft, maar nog niet gewend aan ramadan. Kijken of het etentje vanavond daar iets aan kan doen.

Comments

Popular Posts