ODW

als ik bij een van de koffiehuizen in het grote winkelcentrum zit heb ik goed zicht op allles wat voorbij komt.
en dat is heel wat nu de buitentemperatuur iedere dag boven de veertig graden celsius is.
dus zie ik ook de odw-ers.
er zijn qatari's die bedachtzaam wandelen
er zijn wat vrouwen die doorstappen
en er is een echtpaar (op echte stoere bergwandelschoenen a la Meindl) de flink de gang er in hebben.
de onder dak wandelaars lopen vanaf de Virgin naar starbucks, via het gondelvertrekpunt naar de ingang bij de toren, dan links af langs de foodcourt naar de gondelhaven en dan langs het water richting H&M rechtsaf naar Carrefour en recht op de Virgin af.
Ik heb ze nog niet getimed maar ik schat het rondje op zeker 500 meter.
lekker in de koele lucht van de airco's tussen kinderwagens, rollators en winkelwagentje wandelen, je moet er iets voor over hebben om te bewegen in Qatar.

Comments

Popular Posts