vier


(c) erik van leeuwen

vier zomers zitten er bijna tussen.
mis je dat nou? hoor ik wel eens.
tsja.
hoe zal ik het zeggen.
het is geen gemis
maar je mist wel ik iets
neem deze foto

de winnares heb ik nog nooit live in actie gezien
het is een explosief talentje met aanleg voor veel
daphne schippers heeft ondertussen al nationale records gebroken
rechts van haar staat de dochter van ronald vetter
(waar ik mee in de schoolbanken zat en mee samenwerkte)
ik weet nog dat ze geboren werd: anouk
links staat een meisje van de spartaan uit lisse: miranda
ze deed een extra estafette training met haar moeder
de laatste keer dat ik haar zag op de baan
ze lijkt ook sprekend op haar mams; de ellie henzen van vroeger
dit is de top van het verspringen meisjes onder de 18
en vier jaar geleden had ik er nooit van gehoord
nu staan ze op het podium van het nk
waar zullen ze zijn over vier jaar?



met dank aan de AU fotograaf Erik van Leeuwen
zie ook http://www.erki.nl/pics/main.php?g2_itemId=21615&g2_page=3

Comments

Popular Posts